Dokładamy wszelkich starań, aby usługi były realizowane błyskawicznie. Jeśli jednak Twoje zamówienie jeszcze się nie pojawiło, upewnij się, że:
- Twoje konto na portalu społecznościowym ma status publiczny (nie jest prywatne).
- Podana nazwa użytkownika jest poprawna i nie zawiera literówek.
- Nie zmieniono nazwy konta w trakcie realizacji zlecenia.
- Konto jest aktywne (nie zostało tymczasowo zablokowane ani usunięte).
- Od momentu zamówienia nie minęły jeszcze 24 godziny.
Jeżeli wszystko sprawdziłeś, minęła doba, a statystyki nadal się nie zmieniły – napisz do nas. Nasz dział wsparcia chętnie zweryfikuje status Twojego zamówienia.
Staramy się dostarczać interakcje wysokiej jakości, które naszym zdaniem mogą pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojego profilu. Należy jednak pamiętać, że Instagram jako zewnętrzna platforma często aktualizuje swoje algorytmy, co może wpływać na widoczność dodanych liczb.
Choć w historii naszego serwisu nie spotkaliśmy się z blokadami, to spadki ilościowe mogą się zdarzyć. W takim przypadku, w ramach dobrej obsługi, oferujemy możliwość bezpłatnego uzupełnienia braków w ciągu 30 dni od zakupu.
Technicznie nie stawiamy ograniczeń, ale sugerujemy podejście zdroworozsądkowe. Usługa ma na celu poprawę estetyki Twojego prywatnego profilu, dlatego warto zadbać o naturalny wygląd statystyk.
Nagły przyrost ogromnej liczby interakcji na koncie osobistym może wyglądać po prostu nienaturalnie. Dla zachowania autentyczności i spójności profilu użytkownika, zalecamy rozłożenie większych ilości w czasie.
Proces ten jest zoptymalizowany pod kątem szybkości i wygody. W większości przypadków system przetwarza zgłoszenie automatycznie, co pozwala na rozpoczęcie realizacji często w czasie krótszym niż 24 godziny.
Czasami, ze względu na czynniki niezależne od nas (np. aktualizacje platformy), czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Gwarantujemy jednak pełną dyskrecję i bezpieczeństwo Twoich danych na każdym etapie zamówienia.
Abyśmy mogli technicznie dostarczyć wybrane interakcje, system musi "widzieć" Twój profil. W przypadku kont prywatnych (zamkniętych kłódką) jest to niemożliwe bez naruszania Twojej prywatności – a dyskrecja i brak dostępu do Twojego konta to dla nas priorytet.
Dlatego na czas realizacji niezbędne jest ustawienie statusu profilu na publiczny. Po zakończeniu możesz swobodnie wrócić do ustawień prywatnych.
Proces realizacji następuje bardzo szybko po zaksięgowaniu płatności, dlatego zazwyczaj nie mamy możliwości cofnięcia wysłanych interakcji na błędnie podany profil.
Jeśli zaszła pomyłka, followersi lub polubienia trafią do osoby, której nazwę wpisałeś. Bardzo prosimy o dokładne sprawdzanie nazwy użytkownika przed finalizacją, abyś mógł cieszyć się efektem na właściwym koncie.
Zależy nam na Twojej wygodzie i bezpieczeństwie transakcji. Współpracujemy tylko z renomowanymi operatorami płatności, co gwarantuje pełną ochronę Twoich środków. Najczęściej wybieraną opcją jest płatność kartą (akceptujemy VISA oraz MasterCard).
Jeśli wolisz inne metody, udostępniamy również szybkie płatności BLIK, przelewy on-line, a także portfele cyfrowe Google Pay i Apple Pay. Wybierz to, co jest dla Ciebie najwygodniejsze.
Nasz system został zaprojektowany tak, aby działać błyskawicznie. W momencie zaksięgowania wpłaty proces realizacji rusza automatycznie, często w ciągu kilku sekund rezerwując odpowiednie zasoby dla Twojego konta.
Z tego względu techniczne cofnięcie zamówienia na tym etapie jest zazwyczaj niemożliwe. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy i upewnienie się przed płatnością, że wszystko w koszyku się zgadza.
Podchodzimy do naszych użytkowników po ludzku i uczciwie. Jeśli z jakiegoś powodu technicznego usługa nie zostanie zrealizowana lub wystąpi błąd po naszej stronie, oczywiście przysługuje Ci zwrot środków (całościowy lub częściowy).
W takiej sytuacji skontaktuj się z nami poprzez formularz - każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie, dokładając wszelkich starań, aby znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Jeśli zlecimy zwrot środków, czas ich pojawienia się na Twoim koncie zależy głównie od operatora płatności i banku.
Zazwyczaj proces ten zamyka się w ciągu 3 do 5 dni roboczych. W rzadkich przypadkach, niezależnych od nas procedur bankowych, może to potrwać do 14 dni.
Odrzucona transakcja to zazwyczaj chwilowy problem techniczny, a nie powód do niepokoju. Przyczyn może być wiele: od literówki w kodzie BLIK, przez niewystarczające środki na koncie, aż po limity transakcyjne ustawione w Twoim banku.
W pierwszej kolejności zalecamy odświeżenie strony i ponowną próbę. Jeśli problem się powtarza, najskuteczniejszym i najszybszym rozwiązaniem jest zazwyczaj wybór innej metody płatności spośród dostępnych w naszym koszyku (np. zamiana karty na szybki przelew).
Każda transakcja w naszym serwisie jest w pełni legalna i potwierdzona dokumentem sprzedaży. Jako że nasze usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, wystawiamy imienne dowody zakupu.
Dokument ten generowany jest automatycznie po opłaceniu zamówienia i możesz go pobrać w dowolnym momencie w zakładce "Moje konto".