Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, sprawdź czy:

  • Twoje konto na Instagramie jest w 100% publiczne
  • Wprowadzona nazwa użytkownika w zamówieniu jest poprawna.
  • Nie zmieniono wprowadzonej nazwę użytkownika w serwisie Instagram podczas realizacji zamówienia.
  • Twoje konto nie zostało usunięte ani dezaktywowane.
  • Realizacja zamówienia trwa dłużej mniej niż 24 godziny.

Jeśli jakiekolwiek z powyższych kryteriów zostało spełnione, a Twoje zamówienie nadal nie zostało dostarczone, skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta na stronie kontaktowej.

Followersi i polubienia, które kupujesz od nas są w 100% prawdziwe, ale czasami Instagram może cofnąć aktywność użytkowników. Powoduje to, że liczba polubień i followersów, które otrzymałeś, może spaść. Niestety, nie mamy na to wpływu, ponieważ wszystko zależy od wewnętrznych zmian w algorytmie Instagrama. Nadal jednak oferujemy bezpłatne doładowanie w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Szczerze mówiąc, nie ma żadnych ograniczeń w zamawianiu naszych usług, ale zalecamy stopniowe zakupy. Natychmiastowe zwiększenie ogromnej liczby followersów lub polubień może wyglądać po prostu dziwnie. Zalecamy zakup nie więcej niż 100 000 followersów i nie więcej niż 50 000 polubień (na post) w ciągu 30 dni.
Realizacja zamówień w InstGrow jest w pełni automatyczna. Oznacza to, że nikt nie przyjmuje ani nie dodaje zamówień do realizacji ręcznie. W większości przypadków nasz system realizuje zamówienie w czasie krótszym niż 24 godziny. Czasami może to potrwać dłużej z powodu aktualizacji lub jakiegoś błędu. Zawsze jednak możesz skontaktować się z naszym zespołem ds. obsługi klienta na stronie kontaktowej.
Możesz złożyć zamówienie tylko na profil publiczny, ponieważ musimy mieć pełny dostęp do jego zawartości. Nasz system potrzebuje takich informacji, jak dodane przez Ciebie posty, liczba ich polubień itp.
Jeśli złożyłeś zamówienie na niewłaściwy profil lub wybrałeś niewłaściwe zdjęcia do zakupu polubień, niestety nie będziemy w stanie anulować lub usunąć dodanych polubień lub followersów. Prosimy zawsze dokładnie sprawdzić, dla jakiego profilu kupujesz nasze usługi.

Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów. Najpopularniejszym z nich jest płatność kartą kredytową lub debetową. Akceptujemy wszystkie popularne karty, takie jak:

  • VISA,
  • MasterCard.

Dodatkowo oferujemy metody płatności, takie jak Przelewy on-line, BLIK, a także płatności Google Pay i Apple Pay.

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie, nasz system automatycznie rozpocznie jego realizację. Oznacza to, że nie możemy anulować zamówienia. Z tego powodu dodaliśmy odpowiednie pole wyboru na stronie kasy, aby użytkownik był świadomy, że nie możemy anulować zamówienia po dokonaniu płatności.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia lub jesteś niezadowolony, możesz ubiegać się o całkowity lub częściowy zwrot pieniędzy. Zawsze mamy przyjazne podejście do naszych klientów. Wystarczy skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Jeśli otrzymałeś zwrot pieniędzy za swoje zamówienie, w zależności od metody płatności, nasi operatorzy potrzebują od 3 do nawet 14 dni na przelanie zwrotu na Twoje konto. W większości przypadków nasi klienci otrzymują zwrot pieniędzy w ciągu 3 do 5 dni.

Płatność kartą może zostać odrzucona z kilku powodów. Sprawdź kilka z nich opisanych poniżej:

  • Prosimy o dokładne sprawdzenie danych karty podanych w formularzu płatności.
  • Upewnij się, że masz wystarczającą ilość środków na karcie.
  • Sprawdź, czy Twój bank ma przerwy techniczne.
  • Sprawdź, czy możesz płacić kartą w walucie dostępnej na stronie.
Do wszystkich zamówień złożonych w InstGrow wystawiamy faktury. Po pomyślnym opłaceniu zamówienia można pobrać fakturę w odpowiedniej zakładce na stronie Moje konto.
Wciąż potrzebujesz pomocy?
Nie wiesz, czego szukać? Masz konkretne pytanie?