Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, sprawdź czy:
- Twoje konto na Instagramie jest w 100% publiczne
- Wprowadzona nazwa użytkownika w zamówieniu jest poprawna.
- Nie zmieniono wprowadzonej nazwę użytkownika w serwisie Instagram podczas realizacji zamówienia.
- Twoje konto nie zostało usunięte ani dezaktywowane.
- Realizacja zamówienia trwa dłużej mniej niż 24 godziny.
Jeśli jakiekolwiek z powyższych kryteriów zostało spełnione, a Twoje zamówienie nadal nie zostało dostarczone, skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta na stronie kontaktowej.
Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów. Najpopularniejszym z nich jest płatność kartą kredytową lub debetową. Akceptujemy wszystkie popularne karty, takie jak:
- VISA,
- MasterCard.
Dodatkowo oferujemy metody płatności, takie jak Przelewy on-line, BLIK, a także płatności Google Pay i Apple Pay.
Płatność kartą może zostać odrzucona z kilku powodów. Sprawdź kilka z nich opisanych poniżej:
- Prosimy o dokładne sprawdzenie danych karty podanych w formularzu płatności.
- Upewnij się, że masz wystarczającą ilość środków na karcie.
- Sprawdź, czy Twój bank ma przerwy techniczne.
- Sprawdź, czy możesz płacić kartą w walucie dostępnej na stronie.