1. Serwis dzia艂a pod adresem internetowym InstGrow.pl ( https://instgrow.pl) i jest platform膮 po艣rednictwa pomi臋dzy Klientem a podmiotami trzecimi, s艂u偶膮c膮 do prowadzenia kampanii marketingowych w serwisach spo艂eczno艣ciowych (zwanego dalej w niniejszym Regulaminie "Serwisem").

1.1 W艂a艣cicielem i Administratorem Serwisu jest firma - sp贸艂ka VVES Limited z siedzib膮 w Londynie przy ul. 7 Bell Yard o numerze rejestracyjnym 12349767

2.1 Przez Korzystanie z Serwisu rozumie si臋 wszelkie formy interakcji z platform膮 InstGrow.pl w tym zw艂aszcza sk艂adanie zam贸wie艅 na zasadach zawartych w niniejszym Regulaminie.

2.2 Korzystanie z serwisu oznacza akceptacj臋 niniejszego regulaminu i zobowi膮zanie do przestrzegania jego zasad.

2.3 Przez "Klienta" rozumie si臋 ka偶d膮 osob臋 korzystaj膮c膮 z Serwisu w rozumieniu ust. I Regulaminu.

2.4 Przez "Operatora" b膮d藕 "Firm臋 zewn臋trzn膮" b膮d藕 "Firm臋 trzeci膮" rozumie si臋 podmiot zupe艂nie niezale偶ny od Serwisu, kt贸ry faktycznie zajmuje si臋 艣wiadczeniem us艂ug polegaj膮cych na zwi臋kszeniu ilo艣ci fan贸w, lajk贸w, obserwuj膮cych, wy艣wietle艅, subskrypcji i innych tym podobnych.

  1. Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania sprawnego komputera PC lub telefonu, przegl膮darki internetowej, obs艂ugi JavaScript oraz akceptacji plik贸w Cookies.

  2. Serwis 艣wiadczy wy艂膮cznie us艂ugi po艣rednictwa w zawarciu zlecenia kampanii z firmami trzecimi na zlecenie Klienta.

  3. Klient chc膮c skorzysta膰 z Us艂ug Serwisu musi by膰 osob膮 pe艂noletni膮 w rozumieniu brytyjskiego prawa (uko艅czenie 18 lat) posiadaj膮c膮 pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych lub mie膰 co najmniej 13 lat i uzyska膰 zgod臋 rodzica lub opiekuna prawnego. Klienci korzystaj膮cy z Serwisu, kt贸rzy maj膮 uko艅czone 13 lat o艣wiadczaj膮, i偶 posiadaj膮 zgod臋 o kt贸rej mowa w zdaniu poprzednim i na 偶膮danie Administratora przedstawi膮 j膮. Korzystanie z Serwisu przez osoby, kt贸re nie uko艅czy艂y 13 roku 偶ycia jest zabronione a Administrator posiada uprawnienie do odmowy 艣wiadczenia us艂ug w przypadku powzi臋cia uzasadnionej w膮tpliwo艣ci co do wieku Klienta.

Rejestracja

  1. Aby dokona膰 zakupu w serwisie wymagana jest rejestracja.

  2. Rejestracja wymaga wype艂nienia formularza z艂o偶onego z loginu, has艂a oraz adresu e-mail

  3. Rejestracja oznacza akceptacj臋 niniejszego regulaminu w jego brzmieniu w aktualnym momencie rejestracji.

  4. Rejestracja w serwisie wymaga weryfikacji poprawno艣ci wprowadzonego w formularzu rejestracyjnym adresu e-mail.

  5. Rejestracja w serwisie oznacza zgod臋 na otrzymywanie informacji handlowej, zgodnie z przepisami Privacy and Electronic Communications Regulations 2003 (PECR), na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.

Ochrona i bezpiecze艅stwo danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za po艣rednictwem Serwisu jest firma VVES Limited, zarejestrowana w brytyjskim rejestrze przedsi臋biorc贸w (Companies House) pod numerem 12349767 (Company numer), pod adresem: 7 Bell Yard, Londyn, Anglia, WC2A 2JR.

1.1 Ochrona danych odbywa si臋 zgodnie z wymogami powszechnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa, w szczeg贸lno艣ci Data Protection Act 2018 oraz Rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ("RODO").

1.2 Administrator szanuje prawo do prywatno艣ci i dba o bezpiecze艅stwo danych Klient贸w. W tym celu u偶ywany jest m.in. bezpieczny protok贸艂 szyfrowania komunikacji (SSL), a dane osobowe s膮 przechowywane na serwerach.

1.3 Wszelkie dane osobowe, kt贸re Administrator pozyska艂 poprzez dzia艂alno艣膰 Serwisu s膮 traktowane jako poufne i nie s膮 widoczne dla os贸b nieuprawnionych.

  1. Przez korzystanie z Serwisu u偶ytkownik wyra偶a jednocze艣nie zgod臋 na przetwarzanie jego danych.

  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialno艣ci za dzia艂ania os贸b trzecich powsta艂e w wyniku udost臋pniania has艂a przez u偶ytkownika lub zaniecha艅 po stronie u偶ytkownika.

  3. Dane podane przez klienta b臋d膮 przetwarzane przez administratora w celu realizowania us艂ug oferowanych przez Serwis oraz w celu usprawiedliwionych potrzeb administratora wynikaj膮cych z przepis贸w prawa, w szczeg贸lno艣ci w celach marketingowych 艣wiadczonych przez administratora.

  4. U偶ytkownik ma prawo do wgl膮du we wprowadzonych przez siebie danych, ich przetwarzania, poprawiania oraz do zg艂oszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

  5. Klient mo偶e za偶膮da膰 usuni臋cia danych z bazy serwisu bez podania przyczyny. 呕膮danie takie jest jednoznaczne z likwidacj膮 konta klienta w serwisie i przepadkiem niewykorzystanych 艣rodk贸w na kampani臋.

  6. Dalsze szczeg贸艂y zwi膮zane z Polityk膮 prywatno艣ci znajdziesz tutaj.

Odpowiedzialno艣膰

  1. Administrator o艣wiadcza, 偶e Serwis nie jest w 偶aden spos贸b powi膮zany z Instagramem, Facebookiem, Youtubem, Twitterem, TikTokiem, Google, Spotify ani ich partnerami. Wszystkie ich loga widoczne w serwisie s膮 ich w艂asno艣ci膮 i s膮 wykorzystywane w celach informacyjnych.

  2. Administrator o艣wiadcza, 偶e dochowa wszelkich stara艅 w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Serwisu. Administrator nie ponosi 偶adnej odpowiedzialno艣ci za szkody spowodowane dzia艂aniem Serwisu lub brakiem funkcjonowania Serwisu.

  3. Klient Serwisu przyjmuje do wiadomo艣ci wraz ze wszystkimi konsekwencjami, i偶 Serwis 艣wiadczy wy艂膮cznie us艂ugi po艣rednictwa pomi臋dzy Klientem a firmami zewn臋trznymi trudni膮cymi si臋 艣wiadczeniem us艂ug polegaj膮cych na zwi臋kszeniu ilo艣ci fan贸w, lajk贸w, obserwuj膮cych, wy艣wietle艅, subskrypcji i innych tym podobnych.

  4. Serwis realizuje zam贸wienie wy艂膮cznie w oparciu o przekazane przez Klienta dane. Serwis nie weryfikuje w 偶aden spos贸b przekazanych danych. W przypadku przekazania przez Klienta danych b艂臋dnych, niekompletnych b膮d藕 nierzetelnych Serwis nie bierze odpowiedzialno艣ci za niepowodzenie i brak skuteczno艣ci zam贸wienia. Klientowi w takiej sytuacji nie przys艂uguje roszczenie o zwrot uiszczonego tytu艂em zam贸wienia wynagrodzenia albowiem Serwis na skutek z艂o偶onego zam贸wienia tak偶e ponosi szkody maj膮tkowe.

  5. Klient musi przekaza膰 Serwisowi poprawny link lub nazw臋 profilu do wybranego serwisu spo艂eczno艣ciowego. Przekazana tre艣膰 (profil, post, film) musi by膰 w pe艂ni publiczna dla os贸b trzecich tak aby operator realizuj膮cy zam贸wienie wykona艂 je prawid艂owo.

  6. Klient przyjmuje do wiadomo艣ci i to akceptuj臋, i偶 Serwis przekazuje operatorowi dane zgodnie ze z艂o偶onym zam贸wieniem i dane zam贸wienia po przekazaniu do w/w operatora nie mog膮 by膰 edytowane b膮d藕 anulowane. Klientowi w takiej sytuacji nie przys艂uguje roszczenie o zwrot uiszczonego tytu艂em zam贸wienia wynagrodzenia albowiem Serwis na skutek z艂o偶onego zam贸wienia tak偶e ponosi szkody maj膮tkowe.

  7. W przypadku r贸偶nicy pomi臋dzy z艂o偶onym zam贸wieniem a jego ostatecznym efektem, Serwis nie bierze odpowiedzialno艣ci za t膮 r贸偶nic臋. Na uzasadnione 偶膮danie Klienta Serwis zobowi膮zuje si臋 do przed艂o偶enia dokumentu 艣wiadcz膮cego o fakcie przekazania zam贸wienia firmie zewn臋trznej zgodnie z tre艣ci膮 zam贸wienia z艂o偶onego przez Klienta.

  8. Serwis zapewnia, i偶 w przypadku wyst膮pienia sytuacji o kt贸rej mowa w ust. 7 do艂o偶y wszelkich stara艅, w tym przede wszystkim podejmie kontakt z operatorem, celem uzyskania ko艅cowego efektu zam贸wienia zgodnie z tre艣ci膮 zam贸wienia z艂o偶onego przez Klienta.

  9. Klient przyjmuje do wiadomo艣ci i偶 Serwis nie gwarantuje sta艂ych i trwa艂ych efekt贸w prowadzonej kampanii lub promocji przez operatora.

  10. Administrator nie ponosi 偶adnej odpowiedzialno艣ci za szkody spowodowane udost臋pnieniem loginu oraz has艂a osobom trzecim oraz straty z powodu b艂臋d贸w oprogramowania, szkodliwego oprogramowania pochodz膮cego z zewn膮trz, szkodliwego oprogramowania znajduj膮cego si臋 na komputerze klienta oraz wszelkich innych zdarze艅 losowych.

  11. Administrator nie odpowiada za spos贸b, w jaki u偶ytkownicy korzystaj膮 z udost臋pnianych przez Serwis narz臋dzi marketingowych.

  12. Administrator nie ponosi 偶adnej odpowiedzialno艣ci za komentarze pozostawiane na stronie przez klient贸w.

  13. Administracja ma prawo do zamkni臋cia ka偶dego konta bez podania przyczyny.

  14. Administracja serwisu nie ma mo偶liwo艣ci cofni臋cia lub usuni臋cia pozyskanych dla klienta us艂ug, wszelkie spadki mog膮 wynika膰 z wyboru jako艣ci przez klienta, prowadzonego konta, zasi臋gu organicznego lub ingerencji programami trzecimi.

  15. Polubienia obserwacje, komentarze, subskrypcje lub wy艣wietlenia i inne us艂ugi uzyskane za po艣rednictwem serwisu mog膮 pochodzi膰 z kont z ca艂ego 艣wiata lub mog膮 pochodzi膰 od polskich u偶ytkownik贸w, w zale偶no艣ci czego dotyczy oferta.

  16. Zam贸wienia o 藕le uzupe艂nionych informacjach takich jak b艂臋dna nazwa niepoprawny link do zdj臋cia , filmu , piosenki itp. nie podlegaj膮 zwrotom i nie musz膮 zosta膰 zrealizowane i/lub w takiej sytuacji serwis nie ma obowi膮zku realizacji zam贸wienia w regulaminowym czasie podanym klientowi

Us艂ugi oraz opcje dodatkowe

  1. Wszystkie ceny wy艣wietlane w Serwisie s膮 cenami ko艅cowymi i zawieraj膮 wszelkie obowi膮zuj膮ce podatki i op艂aty, zgodnie z aktualnym statusem podatkowym firmy i obowi膮zuj膮cymi przepisami w Wielkiej Brytanii.

  2. Ceny us艂ug w Serwisie zale偶ne s膮 od wybranych przez klienta opcji przy ich zakupie. Wszystkie ceny s膮 transparentne, precyzyjnie okre艣lone za konkretn膮 us艂ug臋 a tak偶e podane Klientowi przez ich zakupem. Na ostateczn膮 cen臋 zam贸wienia sk艂adaj膮 si臋 nast臋puj膮ce czynniki: Cena bazowa, Jako艣膰 us艂ugi, Termin realizacji, Gwarancja premium+ na 艣wiadczone us艂ugi oraz us艂uga stopniowego dodawania.

  3. Poprzez poj臋cie "Ceny bazowej" rozumie si臋: cen臋 us艂ugi w najni偶szej mo偶liwej konfiguracji tj. normalna jako艣膰 bez dodatkowych opcji kt贸re s膮 ekstra p艂atnymi us艂ugami.

  4. Poprzez poj臋cie "Jako艣膰 us艂ugi" rozumie si臋 nast臋puj膮ce rozr贸偶nienie:

4.1 us艂ug臋 "Normalna jako艣膰" (w Cenie bazowej) kt贸ra jest us艂ug膮 o standardowej jako艣ci a polegaj膮cej na tym, i偶 osoby lajkuj膮ce b膮d藕 obserwuj膮ce itp. mog膮 mie膰 przypadkowe nazwy (u偶ytkownik贸w) nie musz膮 mie膰 zdj臋膰 profilowych a ich profile mog膮 by膰 puste, ponadto ich konta nie musz膮 wchodzi膰 w interakcje z kana艂em medi贸w klienta. Konta te s膮 bez gwarancji trwa艂o艣ci operatora oraz nie podlegaj膮 uzupe艂nieniu;

4.2 us艂ug臋 "Najwy偶sza jako艣膰" (p艂atna dodatkowo tj. nie zawarta w Cenie bazowej), kt贸ra jest us艂ug膮 o wysokiej jako艣ci a polegaj膮cej na tym, i偶 osoby lajkuj膮ce b膮d藕 obserwuj膮ce itp. posiadaj膮 w艂asne zdj臋cia profilowe, uzupe艂niony profil i mog膮 wchodzi膰 w interakcj臋 w profilem a ponadto na 艣wiadczon膮 us艂ug臋 udzielana jest 30 dniowa gwarancja uzupe艂nienia od operatora.

  1. Poprzez poj臋cie "Terminu realizacji" rozumie si臋 nast臋puj膮ce rozr贸偶nienie:

5.1 us艂uga "Normalna" (w Cenie bazowej) przez kt贸r膮 to us艂ug臋 Serwis zapewnia jej standardowy czas przekazania do realizacji realizacj臋, tj. przekazania zam贸wienia w ci膮gu 24 godzin (w przypadku wzmo偶onej ilo艣ci zam贸wie艅, mo偶e to potrwa膰 nawet do 72 godzin).

5.2 us艂uga "B艂yskawiczna" (p艂atna dodatkowo tj. nie zawarta w Cenie bazowej) przez kt贸r膮 to us艂ug臋 Serwis zapewnia, 偶e Twoje zam贸wienie b臋dzie realizowane jako priorytetowe, z pierwsze艅stwem przed innymi zam贸wieniami. Dzi臋ki temu mo偶esz oczekiwa膰 przekazania zam贸wienia w ci膮gu 10 minut (standardowo mo偶e to potrwa膰 nawet do 72 godzin).

  1. Poprzez poj臋cie "Stopniowe dodawanie" rozumie si臋 艣wiadczenie us艂ugi (p艂atna dodatkowo tj. nie zawarta w Cenie bazowej) poprzez jej podzielenie zam贸wienia na odpowiednie cz臋艣ci a co powoduje i偶 艣wiadczona w ten spos贸b us艂uga ma lepsz膮 jako艣膰 od 艣wiadczonej us艂ugi za jednym razem, bez podzia艂u zam贸wienia.

  2. Poprzez poj臋cie "Gwarancja premium" rozumie si臋 艣wiadczenie us艂ugi (p艂atnej dodatkowo tj. nie zawartej w Cenie bazowej) poprzez udzielenie dodatkowych 30 dni gwarancji, po 30 dniowym okresie ochrony od operatora - w przypadku jako艣ci wysokiej lub premium. W przypadku us艂ug standardowej jako艣ci gwarancja ta nie obowi膮zuje.

P艂atno艣ci

  1. W serwisie s膮 honorowane nast臋puj膮ce formy p艂atno艣ci:

1.1 P艂atno艣膰 przelewem internetowym - p艂atno艣膰 jest realizowana za po艣rednictwem systemu p艂atno艣ci Cinkciarz.pl oraz Cashbill w czasie rzeczywistym; zam贸wienie jest realizowane po odnotowaniu wp艂ywu warto艣ci zam贸wienia na konto w jednym z w/w system贸w p艂atno艣ci.

1.2 P艂atno艣膰 kart膮 - p艂atno艣膰 jest realizowana za po艣rednictwem systemu p艂atno艣ci Cinkciarz.pl w czasie rzeczywistym; zam贸wienie jest realizowane po odnotowaniu wp艂ywu warto艣ci zam贸wienia na konto Serwisu w systemie Cinkciarz.

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialno艣ci za poprawne funkcjonowanie system贸w p艂atno艣ci.

  2. Wszelkie reklamacje dotycz膮ce nieprawid艂owego dzia艂ania system贸w p艂atno艣ci nale偶y zg艂osi膰 bezpo艣rednio do w/w system贸w.

  3. Realizacja zam贸wienia nast臋puje natychmiast po zaksi臋gowaniu p艂atno艣ci.

  4. Faktura jest wystawiana automatycznie zgodnie z danymi podanymi w zam贸wieniu.

5.1 Klient mo偶e pobra膰 faktur臋 po przej艣ciu do zak艂adki "Faktury" w zak艂adce "Moje konto".

5.2 Faktura jest za艂膮czana do e-maila z potwierdzeniem zam贸wienia.

5.3 Faktury s膮 wystawiane zgodnie z brytyjskimi przepisami podatkowymi.

Skarbonka

Serwis InstGrow.pl oferuje swoim Klientom mo偶liwo艣膰 korzystania ze Skarbonki (zwanej te偶 Wirtualnym Portfelem). Jest to system rabatowy, kt贸ry umo偶liwia gromadzenie i wykorzystywanie rabat贸w na zakup us艂ug oferowanych wy艂膮cznie przez Serwis.

Rabat za do艂adowanie

Przy ka偶dym do艂adowaniu Skarbonki, Klient mo偶e otrzyma膰 dodatkowy rabat promocyjny. Rabat ten zostanie automatycznie dodany do salda Skarbonki. Szczeg贸艂owe warunki przyznawania rabat贸w, w tym ich wysoko艣膰 i okres obowi膮zywania, b臋d膮 ka偶dorazowo okre艣lone w regulaminie promocji dost臋pnym na stronie Serwisu.

Rabat za dokonanie zakupu

Za ka偶de prawid艂owo z艂o偶one i op艂acone zam贸wienie w Serwisie, Klient mo偶e otrzyma膰 dodatkowy rabat promocyjny. Rabat ten zostanie automatycznie dodany do salda Skarbonki.

Zasady wykorzystania rabat贸w:

1) Rabaty zgromadzone w Skarbonce mog膮 by膰 wykorzystane wy艂膮cznie do obni偶enia ceny przysz艂ych zakup贸w us艂ug oferowanych przez Serwis InstGrow.pl.

2) Zgromadzone rabaty nie podlegaj膮 wymianie na got贸wk臋 i nie mog膮 by膰 przekazywane innym u偶ytkownikom.

3) Rabaty w Skarbonce nie s膮 form膮 e-pieni膮dza i nie podlegaj膮 regulacjom Electronic Money Regulations 2011.

4) Saldo Skarbonki nie mo偶e by膰 ujemne. Rabaty s膮 odejmowane od ceny zakupu tylko do wysoko艣ci dost臋pnego salda.

5) Rabaty zgromadzone w Skarbonce s膮 wa偶ne przez okres 12 miesi臋cy od ostatniej transakcji (otrzymania lub wykorzystania rabatu). Po tym czasie niewykorzystane rabaty mog膮 wygasn膮膰, o czym Klient zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem.

Reklamacje

  1. Ka偶dy z klient贸w ma prawo zg艂osi膰 reklamacj臋 dotycz膮c膮 us艂ug oferowanych przez Serwis.

  2. Obs艂ug膮 reklamacji zajmuje si臋 administracja serwisu.

  3. Reklamacje dotycz膮ce zam贸wionych us艂ug mog膮 by膰 sk艂adane poprzez formularz kontaktowy na stronie https://instgrow.pl/kontakt w terminie 7 dni od daty zdarzenia uzasadniaj膮cego zwrot. Zg艂oszenie reklamacyjne powinno zawiera膰 w szczeg贸lno艣ci nast臋puj膮ce dane: imi臋 i nazwisko Klienta, numer zam贸wienia, dat臋 z艂o偶enia zam贸wienia, przyczyn臋 reklamacji, dane kontaktowe Klienta.

  4. Reklamacje zg艂aszane przez U偶ytkownika b臋d膮 rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zg艂oszenia.

  5. Rozstrzygni臋cie reklamacji zostanie przes艂ane drog膮 elektroniczn膮 na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

  6. Od wyniku reklamacji klientowi przys艂uguje prawo do odwo艂ania, kt贸re nale偶y z艂o偶y膰 pisemnie i przes艂a膰 poczt膮 na w/w adres w艂a艣ciciela i administratora serwisu w ci膮gu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamacj臋

  7. Klientowi nie przys艂uguje prawo do reklamacji gdy:

7.1 Dobrowolnie usuwa i tym samym zak艂贸ca dzia艂anie us艂ug prowadzonych przez operatora za po艣rednictwem InstGrow.pl

7.2 Na skutek b艂臋du lub niewiedzy z艂o偶y艂 niepoprawnie zam贸wienie b膮d藕 nie zastosowa艂 si臋 do regulaminu.

  1. Reklamacje dotycz膮ce funkcjonowania serwisu nale偶y zg艂asza膰 przez formularz kontaktowy dost臋pny na stronie https://instgrow.pl/kontakt w terminie 7 dni od daty zdarzenia uzasadniaj膮cego zg艂oszenie.

Prawa autorskie

  1. Wszystkie zdj臋cia ich opisy oraz inne materia艂y wizualne lub tekstowe, zamieszczone na stronie Serwisu s膮 w艂asno艣ci膮 Administratora.

  2. Zabronione jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie materia艂贸w okre艣lonych w ust. 1 powy偶ej bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Administratora.

Odst膮pienie od umowy

  1. Zgodnie z Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013, ka偶dy klient ma prawo do odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 bez podania przyczyny w ci膮gu 14 dni od otrzymania us艂ug. Klient, kt贸ry chce skorzysta膰 z odst膮pienia, musi wys艂a膰 wiadomo艣膰 https://instgrow.pl/kontakt z nast臋puj膮cymi informacjami: dane kupuj膮cego (kontaktowe oraz e-mail); stosowne o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy na odleg艂o艣膰; dat臋 zakupu oraz p艂atno艣ci; informacje o nazwie zakupionej us艂ugi; cen臋 us艂ugi (ze zni偶k膮 je艣li by艂a).

  2. Prawo odst膮pienia od umowy bez podania przyczyny nie przys艂uguje konsumentowi w przypadku um贸w o dostarczanie tre艣ci cyfrowych, kt贸re nie s膮 zapisane na no艣niku materialnym, je偶eli spe艂nianie 艣wiadczenia rozpocz臋艂o si臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsi臋biorc臋 o utracie prawa odst膮pienia od umowy.

Postanowienia ko艅cowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Regulamin nale偶y ka偶dorazowo przeczyta膰 przed z艂o偶eniem zam贸wienia i zaakceptowa膰 jego aktualne brzmienie. Korzystanie z us艂ug po zmianie regulaminu oznacza akceptacj臋 jego nowego brzmienia

  2. W przypadku naruszenia postanowie艅 regulaminu przez klienta w szczeg贸lno艣ci naruszenia zasad poufno艣ci danych administrator mo偶e bezpowrotnie skasowa膰 konto klienta.

  3. W razie zmiany lub uniewa偶nienia, wskutek prawomocnego orzeczenia s膮du, kt贸regokolwiek z postanowie艅 niniejszego Regulaminu, pozosta艂e jego postanowienia pozostaj膮 w mocy i wi膮偶膮 strony.

  4. Niniejszy regulamin jest w艂asno艣ci膮 administratora serwisu InstGrow.pl kt贸ry zastrzega sobie prawo do kopiowania/modernizowania w/w regulaminu bez pisemnej zgody.

  5. Niniejszy regulamin podlega prawu angielskiemu. Wszelkie spory wynikaj膮ce z niniejszego regulaminu b臋d膮 rozstrzygane przez s膮dy angielskie, chyba 偶e obowi膮zuj膮ce przepisy prawa stanowi膮 inaczej.